16 februari 2010

Fettisdagen, J köpte hem fyra semlor idag. Så vi har nyss mumsat i oss dom, även hunden Latte fick en halv, han blev superglad!
Imorse vaknade jag upp med huvudvärk.. J gick upp och hämtde en huvudvärkstablett åt mig och efter det somnade jag om en timme. Det var lite bättre när jag vaknade efter det men värken var inte helt borta. Jag har fortfarande lite huvudvärk men inte som förut. 
Idag har jag vart till två företag och lämnat in mitt CV. Jag hoppas att jag får något snart. Även om det bara skulle vara något extra jobb ibland så skulle jag bli glad, vill tjäna lite pengar och inte bara gå hemma hela dagarna. 


Tror inte det händer alltför mycket mer idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0