18 februari 2010

Idag är det 20 år sedan jag såg ljuset för första gången. Känns helt konstigt att jag har lämnat ungdomen bakom mig och välkomnat vuxenlivet, för när man fyller 20 så räknas man ju som vuxen. Men jag kommer nog inte ändras ett dugg faktiskt! ;)
Jag har haft en urmysig födelsedag och den är inte över än.
Imorse vaknade jag redan vid klockan 6.. Jag är alltid lika nervös och förväntansfull när jag fyller år. Mitt hjärta gick upp vid halv nio men jag fick inte det! Han tvingade mig att ligga kvar, jag visste att det var något lurt på gång..
Vid klockan tio så öppnades våran sovrumsdörr och min älskling och Carro tågar in sjungande "Ja må hon leva, jag må hon leva". De hade bakat en tårta till mig på morgonen och hjärtat hade fixat så att det var 20 stycken ljus i tårtan :) Fy fan vad glad jag blev! Vi satt och åt tårta och drack kaffe och te i våran säng :)
Jag har fått jättefina presenter, av J´s mamma fick jag naglar, känner mig super fin! Och av mitt hjärta fick jag många örhängen, ett halsband och en tavla som jag har kollat på länge.

Den fina tårtan! :D

Mitt liv, mitt allt <3

 

Efter att vi hade fikat en stund så tog jag och Carro oss en promenad till norr och solade lite. En helt perfekt start på dagen!
Senare på eftermiddagen så bar det av till SYSTEMBOLAGET! Det var ju bara ett måste idag. Om jag ska vara ärlig så pirrade det lite i magen och jag var lite nervös när jag stod vid kassan och skulle betala.. =/ Hihi!
Nu ska vi sätta oss och äta en god middag :)
Tack för alla gratulationer! Jag har haft en av mina bästa dagar idag!


Kommentarer
Postat av: Alice

Vad kul att du haft en bra dag gumman. Jag måste få fira dig någon dag om det inte blir nått i morgon :) <3

2010-02-18 @ 20:12:00
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0