2 februari 2010

Ta vara på dagen, för just den här dagen kommer aldrig igen!
Jag är segare än segast idag. Har inte sovit jättebra inatt då hunden Latte sov bredvid mig. Det är inte det att han stör mig men jag väcker nog mig själv, vill ju inte rulla på honom eller råka sparka till honom i sömnen. Men han däremot har väckt mig två gånger i natt! Han låg och skällde lite tyst i sömnen, hur sött som helst! Kändes jättemysigt att ha honom bredvid mig när J gick till jobbet imorse.
Imorse tog jag med mig Latte och gick en lång promenad på 45 minuter. Han verklade glad och jag kände mig stolt över mig själv!
Sen har jag tagit upp tvätten från tvättstugan som inte hann bli torr igår, nu ska den bara vikas men jag drar mig lite från att göra det.. Inte det roligaste att göra men jag vet att det måste göras.
Har lite kläder på J´s och mitt rum som jag skulle behöva vika ihop och hänga upp. Ni som känner mig vet hur jag är.. Provar kläder, är jag inte nöjd så slänger jag dom på sängen istället för att hänga upp dom direkt.. 

Aja, nu ska jag göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0