8 februari 2010

En härlig dag trots att solen har valt att inte lysa över Katrineholm idag.
Jag sov till halv tio idag! Jag minns inte senast jag sov så länge på en vardag. Brukar oftast vakna till vid klockan åtta och gå upp vid halv nio, men jag klagar inte, var ganska skönt att sova längre. 
J kom hem strax innan klockan tio, han mår inge bra idag min älskling. Han svimmade i hallen igår morse och han höll på att svimma på jobbet idag med. Han ska ringa till vårdcentralen imorgon för idag hade de inga tider kvar. Bäst att han kollar upp det där, jag blir lite orolig.
Jag har varit duktig idag, tränade lite efter frukosten och sedan så gick Carro och jag ner på stan för att sola. Det var riktigt skönt kan jag säga! Tror jag ska börja gå dit då och då, så jag har en grund när sommaren kommer. Inte så kul att lysa upp hela stranden för att man är så vit.. 

Ska nog ta och duscha nu, göra en hårinpackning kanske? Idag är det en dag då jag verkligen tar hand om mig själv. Och det behöver jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0