12 januari 2010

Nyduschad och sminkad, nu är jag redo att gå ut och möta den här dagen!
Idag är det arbetsförmedlingen som står inbokat på min annars så tomma kalender.. Känns jobbigt att ta sig dit men samtidigt skönt att ha något att göra några dagar i månaden. Men det skulle såklart kännas mycket bättre med ett jobb. Får se vad McDonald´s säger om jag ens får komma på intervju - vilket jag hoppas! Även fast det bara var deltidstjänster som de skulle tillsätta så känns det ändå bra att ha något att göra som sagt.
Annars ska jag inte göra så mycket idag. Eller, jag har i alla fall inget inbokat mer idag. Ska sätta mig och söka lite mer jobb när jag kommer hem igen. Men det finns ju inte alls mycket just nu..
Nu måste jag se till att bli klar med allt innan mitt hjärta kommer hem på lunch!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag funderade med på att Söka till MCD men fan, ORkar inte med fulla människor:P

2010-01-13 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0