14 januari 2010

Idag känner jag mig lite hängig, känns som att kroppen strejkar och inte orkar någonting. Min näsa har även bestämt sig för att jag minsann inte ska kunna andas ett antal gånger idag, så är det just nu. Tack vet jag nässpray!
Annars har den här torsdagen varit en till riktig slappardag, J var hemma från jobbet idag med då han fortfarande kände sig dålig imorse. Men imorgon ska han jobba igen och då kommer jag inte träffa honom på hela dagen eftersom han ska till Norrköping och jobba.
Händer ju faktiskt inte alltför mycket på vardagarna i mitt liv. Det är mest på helgerna då allt händer, när man träffar kompisarna, festar osv. 

Men imorgon ska jag i alla fall träffa Karin och vi ska luncha tillsammans! Det ser jag fram emot, en massa skit snack är precis vad jag behöver! Annars tror jag inte att det händer alltför mycket imorgon. Kanske ska till Eskilstuna och hjälpa J´s mamma att packa lite.
Senare på kvällen så kanske J ska festa med några kompisar om vi inte blir kvar för länge hos hans mamma. Då har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Men något hittar jag väl allt på! Jag ska i alla fall inte sitta hemma och ruttna!

Nu tror jag J körde in på uppfarten, han har varit iväg och lämnat pengar till en kompis. Så ja, nu ska vi väl, eller jag ska i alla fall lägga mig i sängen och kolla lite tv, jag är helt slut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0