17 januari 2010

Det har varit en riktig slappardag här hemma hos J´s mamma i Skogstorp. Eller, jag har i alla fall slappat då jag har känt mig riktigt hängig idag.

Imorse skjutsade vi ner J´s bror Hampus till tågstation, han ska in och göra lumpen! Det var en lång och kall väntan på att hans buss skulle komma, men när den tillslut kom så försvann han ganska snabbt. Tänk att vara borta i 11 hela månader. Hade jag inte varit så klen och lite feg av mig så hade jag nog också velat göra lumpen, fast kanske inte så lång tid, haha!
J´s mamma har spenderat den här dagen med att packa inför flytten nästa helg, det är otroligt mycket att göra inför en flytt, jag tyckte det var jobbigt och flytta från Skogstorp till Borsökna och då hade jag ändå bara mitt rum att ta hand om..
Jag skulle ha träffat mamma och min syster idag men jag hade verkligen ingen ork att varken ta mig någonstans eller vara social. Men vi ses nästa helg då vi ska fira min lillasyster som fyller myndig! Inte så liten längre med andra ord! Innan jag och J far hem till Katrineholm igen ikväll måste jag svänga förbi pappa och hämta lite papper som jag har fått från försäkringskassan. Jag är fortfarande skriven där och därför kommer all min post dit. Men jag planerar att göra en adressändring någon gång snart, vissa papper som försäkringskassan skickar ut är viktiga och skulle vilja få dom på en gång.
Får se om McDonald´s hör av sig till mig någon gång under nästa vecka, sökte ju jobb där och imorgon ska de börja ta ut folk till intervjuer. Håll tummarna för mig!

Förkylningen har tagit ett stadigt tag om mig och verkar inte vilja ge sig i första taget.. Hoppas dock att det kommer bli bättre framåt nästa vecka, känner mig täppt i hela huvudet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0