31 januari 2010

Redan den sista januari. Vet inte vart alla dagar tar vägen, en vecka känns ibland som bara en dag.

Idag vaknade jag bredvid min underbara J, som alla andra dagar. Är så glad att ha honom vid min sida, att somna och vakna vid hans sida är en av de bästa sakerna jag vet. Jag brukar ta vara på lördag och söndags mornar, då kan jag ligga och mysa med honom en stund innan vi går upp.
Carros syster och familj kom hit en stund förut på fika, det är det enda som faktiskt har hänt idag. J och jag bar upp några tomma kartonger på vinden förut också. Tror inte det kommer hända så mycket mer idag, det är ju ändå söndag - en riktig slappardag! Känner heller inte för att göra så jättemycket idag. Så ibland är söndagar väldigt välkomna. 

Töntiga jag har redan börjat räkna ner till min födelsedag, haha! Men att fylla 20 är ju något speciellt :)
Nu ska jag.. Eh.. Inte göra ett skit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0