Mer snö?!

Usch för snö säger jag bara! Okej, jag kan tycka att snö är mysigt, men i en lagom mängd och lagom länge.
Det måste ha kommit över 25 cm snö vid det här laget och det har snöat för fullt sen igår morse.. Blä! J borstade av bilen igår eftermiddag vid klockan fem när vi skulle åka och köpa en tv bänk och nu är det lika mycket, om inte ännu mer snö på bilen! Det är ju helt galet.
Igår gick jag bara ut utanför dörren en enda gång, när vi skulle åka iväg. Hade helst sluppit och gått ut idag också men jag måste till Arbetsförmedlingen.
Jag längtar så grymt mycket till sommaren, men man får ju inga direkt positiva tankar när man läser på aftonbladet.se att februari kommer bli den kallaste månaden hitills.. Har inte vi fått nog med snö och kyla nu? 

Igår kände jag mig riktigt duktig, betalade faktiskt min första räkning om man bortser från mobilräkningarna tidigare.. Haha! Måste komma ihåg att köpa en pärm medan jag ändå är på stan idag. Känns som att jag måste ha koll på viktiga papper som jag får nu. 

Nu ska jag nog gå och borsta tänderna sen diska lite. En dusch på det här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0