10 juli 2010

Dagen började med att jag vaknade och mådde ännu sämre än jag gjorde igår. Vaknade varje timme och kände mig inte alls bra.. Det enda positiva med att vakna idag var att jag fick vakna upp bredvid min älskling! Jag har dragit på mig en dunderförkylning som gör att jag får ont i huvudet och är lite febrig tror jag, känns som så i alla fall. 

Jag tog det lugnt hela förmiddagen innan det var dags att dra ut till Forssjö för 40-års fest! Jag mådde inge bra när vi åkte ut heller men tänkte att jag kunde vara social en stund. Kvällen spårade mer eller mindre sagt ur ganska snabbt och här sitter jag i soffan med datorn i knät. Mår jag såhär imorgon så kommer jag nog inte orka jobba på måndag. Får hoppas på att det är bättre imorgon!

Nu ska jag och mitt hjärta bara lägga oss i soffan skulle jag tro. Ska ta mig en alvedon så jag mår lite bättre när vi ska gå och sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0