14 juli 2010

Vaknade, tog tag i vattenglaset och gjorde mig redo på att det skulle göra ont att svälja. Men.. vänta nu.. det gjorde inte ett dugg ont! Kändes lite konstigt bara, jag är inte helt bra i halsen men det gjorde faktiskt inte ont att dricka vatten. Gick upp och velade ett tag mellan kräm och mjölk eller en macka. Jag tog mackan i hopp om att den heller inte skulle göra ont att äta, och det gjorde det inte heller. Eller, kändes konstigt men den gick att äta! Woow! Haha! Tänk vad lite man kan bli glad för egentligen.

I natt sov jag riktigt bra, har inte sovit så bra på nästan 1,5 vecka. Det går åt rätt håll nu i alla fall med den här sjukdomen :) Hihi! 
Mitt hjärta är också dålig men han jobbar på för fullt i alla fall. Han är så envis. Medan jag har legat och sovit hela dagarna har han slitit på jobbet i värmen. Jag fattar inte hur han orkar.. 

Nu ska jag ta mig in i köket och laga lite lunch till mitt hjärta. När jag ändå är hemma så kan jag väl offra 10 minuter i köket ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0