15 juli 2010

Jag ska inte klaga på värmen men nu har jag fått nog att gå runt och vara klibbig och svettig 24/7. Det är skönt att duscha av sig men när man kommer ut igen så tar det knappt fem minuter innan det är lika klibbigt och svettigt igen.
Jag lovade mig själv att inte klaga en sekund på värmen efter den hemska och kalla vintern vi hade men det har jag brutit.. 

Har nyss ätit lunch med min älskling, han var jätte stressad så det blev inte så mycket tid för prat. Ska snart ta tag i disken i köket och sen fortsätta städa lägenheten. Johannes bror som har bott här ett tag sa att han skulle hjälpa till men han ligger fortfarande och sover.. Kanske ska ta fram damsugaren och väcka honom? Hihi! 
Sen ska jag nog träffa Alice, min underbara Alice! Har inte träffat henne på en evighet. 
Blir nog en tidig kväll för mig, som alla andra kvällar den här veckan. Mår inte riktigt helt bra än. 

Nu ska jag ta undan våra tallrikar som står på vardagsrums bordet, katten vill verkligen ha den där köttbullarna på min tallrik som jag lämnade.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0