16 juli 2010

Sov längre än vad jag brukar göra, precis som jag har gjort hela veckan. Tänkte för mig själv igår att jag skulle gå upp skapligt och verkligen ta vara på dagen nu när jag börjar känna mig mycket bättre. Och det gick ju sådär.. Vaknade vid halv nio och tänkte att jag "bara" skulle sova en halvtimme till. Nästa gång jag vaknade så var klockan halv elva! Det var verkligen skönt att sova men jag har ju gjort det en hel vecka nu. 
Aja, det var bara att gå upp, äta lite frukost och börja tänka på vad jag ska laga för lunch till mitt hjärta. Det får bli spagetti, carbonarasås och bacon. Det borde gå hem :) 

Och så var det fredag igen. Har ingen aning vad som händer i helgen. Med min ekonomi så blir det till att bara göra saker som är gratis, haha! 
På söndag åker jag tillbaka till Eskilstuna för ännu en vecka med jobb. Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka :)
Nu ska jag vara kock en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0