26 juli 2010

Igår natt fick jag inte mycket sömn. Slumrade till i några minuter för att sedan vakna, sådär höll det på tills mitt alarm ringde vid halv 6.. Jag har varit helt slut hela dagen. Men nu är jag i alla fall trött och hoppas på att somna skapligt idag. Ska snart göra i ordning frukost till jobbet imorgon, samt packa allt så att det bara är att ta ur kylskåpet imorgon bitti. 
Orkar inte skriva så mycket mer än att det har varit en bra dag :) Trots att jag har varit helt slut hela dagen så gick tiden på jobbet riktigt snabbt. Det är nog mina underbara arbetskamrater som gör det! 

Nej, nu ska jag ta och bre mina mackor, tvätta bort sminket och göra mig klar för sängen. 
Hoppas min telefon kommer imorgon, är i behov av den och jag längtar efter att få knappa på den! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0