30 juli 2010

Då var det äntligen helg igen! Vilket innebär att jag är tillbaka i Katrineholm, hos mitt hjärta och mina underbara vänner här :) 

Veckan har gått förvånadsvärt fort. I måndags var jag så seg och helgen kändes ljusår bort.. Men vips så var det fredag! Nästa vecka är sista veckan jag får jobba ihop med Sara.. Underbara Sara. Sen ska hon ha lite lov innan hon börjar plugga igen. Men med den tjejen ska jag hålla kontakten! Nästa vecka blir det kortvecka för min del, för på onsdag tar jag tåget ner till Västervik :) Ha lite semester med min älskling och hans familj. Ska bli jättemysigt att komma bort! Sen får jag se om jag får fortsätta jobba i några veckor till, det visar sig men jag håller tummarna. 

I söndags kväll klickade jag hem en ny mobil, det är FÖR lätt att handla på internet.. Men jag behövde verkligen en ny. Så nu har jag två älsklingar! Hihi! Det blev en röd Sony Ericsson W995 :) Än så länge är jag väldigt nöjd. 

Ikväll ska jag cykla iväg till Alice, min Alice! Har inte träffat henne på hur länge som helst :O Saknar henne och nu ska det bli ändring på det! 
Men först ska jag fixa mig lite och packa upp lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0