Det finns så mycket man vill, men när man är sjuk vill man bara en enda sak - bli frisk.

Det var längesen jag var sjuk och sist jag var sjuk på sommaren kommer jag inte ens ihåg. Brukar alltid klara mig borta från sånt under den här tiden på året. När hösten börjar komma så brukar jag alltid vara den som ligger sjuk men inte nu i juli! 
Det är så synd om mig.. Enligt mig själv i alla fall. Allt började som en vanlig förkylning men övergick snabbt till ont i halsen, feber och hosta. Att ha feber och må piss i den här värmen är inte det roligaste jag har varit med om kan jag säga. Jag håller mig inne men känns ändå som att jag håller på att smälta bort. 
Min älskling åkte iväg för en liten stund sen för att handla bland annat matvaror men även en fläkt! Lovely! Kommer ligga i sängen med den på, kommer bli som himlen! 
Dagen har jag fördrivit med att kolla på ointressanta tv-program och sovit. Försöker dricka mycket vatten men det gör ju ont bara att svälja sitt eget saliv.. Usch. 

Jag ska nog sova en stund till, eller vila åtminstone. 
Jag vill bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0