Sjuk.

Usch vad jag tycker synd om mig själv idag. De få gånger jag har lämnat sängen idag är för att försöka äta och gå på toa, annars har jag sovit till och från hela dagen. Jag har lyckats bli sjuk.. Vilket inte är så svårt för mig med mitt immunförsvar.. 
Mitt hjärta är också lite krasslig idag men han begav sig ändå ut i värmen till affären för att köpa kräm till mig. Han är den bästa! Så jag hoppas att jag kan få i mig något att äta. 
Den här varma och fina dagen skulle jag ha velat spendera på en badstrand med mina nära och kära men istället ligger jag i sängen men ett glas vatten, alvedon och papper.. Vilken jävla tur jag har.

Det här inlägget är och kommer bli lika deppigt som jag är om jag inte slutar nu. Ska sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0