13 juni 2010

Oj oj.. Ännu en gång har det gått för länge mellan mina inlägg. 
Har inte kunnat blogga den här veckan då jag inte tog med mig datorn till Eskilstuna. Har inte kunnat låna pappas dator heller då han har använt den till jobbet. 
Första veckan på Volvo i Eskilstuna gick riktigt bra! Mycket att lära sig men jag trivs riktigt bra med tjejerna som jag jobbar med :) Men det var riktigt jobbigt att vara utan mitt hjärta och mina vänner en hel vecka. Tiden gick riktigt segt på jobbet i fredags även fast vi bara jobbade i fyra timmar. Det var nog för att jag visste att jag skulle få åka hem och träffa Johannes efter jobbet. Jobbar förresten från klockan 16-22, den tiden passar mig faktiskt riktigt bra! Det är inte så stressigt på kvällen så jag hinner lära mig allt ordentligt. Sen kan jag sova länge på morgonen ;) Haha! Men från vecka 28 kommer jag jobba 7-15.30. Det bästa är att vi slutar tidigare på fredagar! Me love it! :)
Det blev många kramar och pussar när jag kom hem i fredags, helt underbart, det hade jag saknat! 
Nästa vecka är jag ledig och då ska jag bara njuta av att vara med de jag älskar. Jag hade aldrig trott att det skulle vara såhär jobbigt att vara borta. Men det är bara att vänja sig. Veckan efter den här som kommer så kommer jag bara att komma hem på helgerna i sju veckor.. Men det är pengar och det behöver jag verkligen! 

Nu har jag duschat och känner mig riktigt fräsch, Johannes ligger bredvid mig och sover i soffan så sött :) Snart är det sängen som gäller och det är så skönt att sova i sin egna säng! 
Imorgon ska jag träffa min underbara vän Alice! Har saknat henne också! Får se vad vi hittar på :) Jag hoppas på fint väder.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0