15 maj 2010

Usch vad länge jag sov idag. Vaknade ungefär kvart över tio, så länge brukar jag inte sova men det var riktigt skönt. Igår var jag också jätte trött och jag somnade i soffan, det brukar vara Johannes som gör det men igår var det tydligen min tur, haha! Men jag hatar att somna i soffan, vaknar upp med huvudvärk och känner mig nästan bakis =/ Vet inte varför men det har nästan alltid varit så. Sov hela natten och vaknade upp imorse när hjärtat gick till jobbet, sen somnade jag om igen. 
Just nu sitter jag har, funderar på att raka benen eftersom det verkar vara bikini väder idag! :) Måste bara hitta min rakhyvel.. Hoppas den inte ligger kvar hemma hos pappa bara. 
Kanske ska träffa Alice idag också, men har tyvärr ingen bil.. Det är lite långt att gå till Värmbol men jag får se hur jag gör. Allt ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0