2 juni 2010

Igår eftermiddag tog jag tåget till Eskilstuna för att spendera natten där. 
Det var jättemysigt att ligga i soffan, äta onyttigt och bara vara jag. Det är skönt att vara själv en stund :) Men usch vad jag saknade mitt hjärta när jag skulle gå och lägga mig, är ju inte van att sova ensam.
Gick upp vid halv åtta redan, diskade lite och åt frukost. Gjorde mig i ordning och blev upphämtad av Carro och co. 
En sväng till Skogstorp blev det för att hämta lite grejer och nu sitter jag här. Vi ska tillbaka till Eskilstuna igen på eftermiddagen för vi fick inte med oss allt första omgången. 

Nu ska jag gå ut på balkongen igen och sätta mig och steka! Lite färg måste jag ju få jag som ska jobba hela sommaren.. Haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0