22 juni 2010

Jag är tillbaka!
Kände att jag var tvungen att ta en liten paus från bloggen. Annars skulle mina inlägg bara vara negativa.

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna igen för att jobba i en vecka. Eller, den här veckan är det bara fyra dagar, jippi! Det betyder ju att jag kommer hem tidigare till Katrineholm! Tiden flög förbi igår på jobbet och jag trivs verkligen där :) Så många goa och glada tjejer som jag jobbar med. 
Igår somnade jag inte fören strax efter två på natten. Är ju inte trött efter jobbet :/ Så idag sov jag till elva, det var väldigt längesen jag sov så länge. Ska väl snart göra lite lunch och sen göra mig i ordning för att åka och jobba vid fyra. 
Hoppas den här dagen går lika fort som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0