28 juni 2010

Det känns att det är måndag. Hela min kropp strejkar.. Vill inte jobba, vill inte anstränga mig, vill inte. 
Men jag vet ju hur stolt jag är när jag kommer hem från jobbet och har slitit lite :) 
Idag har jag inte gjort så mycket, mest väntat på att få börja jobba faktiskt. Så är det när man jobbar eftermiddag/kväll. 
Jo, jag har fixat med försäkringskassan, skickat in lite papper och så. Så den här veckan borde jag få mina pengar och även pengar för de dagarna jag var sjuk i maj! Det är så krångligt det där. Det är ju bra att fk finns men jag hatar när det ska krångla! 
Längtar redan till min första lön, NÄSTA månad. 

Nu ska jag leta reda på mina arbetskläder. De ligger inne i tvättstugan någonstans. 
Sen ska jag hämta upp Sara för att sedan åka till jobbet :) 
Volvo 16-22!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0