30 juni 2010

Jag är inne på min tredje vecka på volvo och jag trivs verkligen bra där! Vi från Lernia som började jobba ungefär samtidigt har blivit som ett litet gäng och det är jätte sköna människor. 
Att jobba inom industrin är väl kanske inte riktigt min stora dröm, men det är bra arbetstider och ger mig mer pengar än om jag står i en affär. Så jag ska inte klaga! 
Timmarna på jobbet flög förbi idag, kanske var för att jag fick sova med mitt hjärta igår natt. Han fyllde ju år igår och ville inte låta honom sitta där helt ensam hemma i lägenheten. Fick ganska mycket gjort idag i alla fall och det är alltid bra. 

Just nu sitter jag och kollar runt på kläder på internet. Det finns så mycket som jag vill ha och det är ju rea nästan överallt! Men tyvärr har inte mina pengar kommit än.. Suck. Och när jag får dom så har jag lite pengar jag måste betala tillbaka som jag har lånat. Längtar till min första lön! "Bara" 23 dagar dit. Haha!
Nu ska jag kolla vidare sen lägga mig i sängen och sova. Imorgon ska jag passa på att sola lite och kanske ta mig en promenad till mormor och morfar. Vi får se vilket humör jag är på imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sara

23 dagar är en evighet för den som tar från sparkonton, hehe.. Man känner sig så låst. Jag hatar det! Att behöva känna att man inte ens kan åka hem som man vill. Det suger rent utsagt! Mer pengar åt folket!

2010-07-01 @ 00:11:20
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0