4 juni 2010

Sitter just nu och väntar på att någon gubbe ska komma och fixa våran fläkt över spisen. Det blir stekos i hela lägenheten efter man har lagat mat trots att man har den på. De skulle varit här för 20 minuter sen och jag kan inte gå någonstans eftersom de inte kommer in då. Jag som har ganska mycket att fixa idag inför morgondagen.. Så ja, jag börjar känna mig lite stressad. 

Igår solade jag nästa hela dagen. Sov till halv elva, åt lite frukost och sen la jag mig på balkongen. 
Vid klockan fyra fick Jag, Johannes, Alice och Matte ett ryck och åkte till Söderköping och Smultronstället för att äta glass :) Riktigt trevligt var det!
Väl hemma i Katrineholm igen så bestämde vi oss för att kolla på film. "Den mänskliga tusenfotingen" hette den.. Riktigt jävla äcklig och konstig film. 
När filmen var slut så skulle Matte åka hem, han kom inte långt. Slut på bensin! Johannes fick bogsera honom till macken, haha! 

Nu ska jag plocka undan lite på vårat rum sen vänta på den där gubben. Sen måste jag åka iväg en sväng.
Stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0