Ingen rubrik.

Nu är allt fixat inför morgondagen :) Lite saker kvar att göra men det hinner jag med imorgon bitti. 
Har precis diskat och ska snart kila över till ICA Nära, jag och Johannes ska äta fläskfilé med klyftpotatis och då är räksallad för mig ett måste! Haha! Jag älskar att äta det till kött. Någon mer än jag? 
Ikväll ska vi till Ida där det vankas fest! Det kommer nog bli jättekul :) Men jag har bestämt mig för att jag ska vara nykter. Kul kan man ju ha ändå ;)
Men nu kommer samma tankar upp i huvudet som alltid dyker upp när man ska bort, va f*n ska jag ha på mig? Garderoben är överfull med kläder och då är ungefär 3/4 av kläderna mina. Det borde ju finnas något som jag kan ta  på mig. 

Nu ska jag kila till ICA, sen vänta på att Johannes kommer hem. Han skulle skjutsa sin chef någonstans.

Imorgon <3

Kommentarer
Postat av: tIAz

blev ingen fest va ;)

2010-06-05 @ 00:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0