Sommar!

Den här dagen har varit helt underbar! På förmiddagen så kom Carro med en bra idé, att vi skulle cykla till Duveholmssjön och lägga oss och bara steka. Ringde Alice och hon bestämde sig för att följa med! Vi packade ner kaffe, saft och några bullar. När vi kom dit så var det nästan inga där, det var kanske fyra personer på hela badplatsen, så skönt! Efter en liten stund kom Alice och hon hade med sig ännu mer fika! Hihi! Vid tre tiden cyklade vi hem, gjorde oss i ordning för att sedan gå till stadsparken och sätta oss. Jag, Johannes, Carro, Alice och Matte :) Det var riktigt mysigt. Du får hålla dig till cola i 6 månader till Alice ;) Haha! 
Vi kom hem för en liten stund sen och nu håller mitt hjärta på att göra varm mjölk med honung i köket. Jag har aldrig druckit det så det kommer bli spännande :) 
Imorgon ska det vara lika fint väder idag, får hoppas att det stämmer :) Då ska vi ligga och pressa igen! 

Nu ska jag mysa med mitt hjärta. Bara njuta av att jag har honom vid min sida <3




Kommentarer
Postat av: Michaela Veritas - Toppbloggare för mondoblog

Vad kul att du vill vad med :)

2010-06-17 @ 12:56:17
URL: http://mondoblog.se/veritas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0