Tisdagen över!

Ännu en dag är över :)
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät med ett glas cola bredvid mig, toppen! Det enda som fattas är min underbar pojkvän och mina vänner hemma i Katrineholm. Saknar dom! 
Någon jag mer saknar jätte mycket är min mamma. Har inte träffat henne på ett bra tag nu. Det är lite svårt nu när jag jobbar kväll, hon kommer ju hem från sitt jobb när jag börjar mitt. Men jag ska hälsa på henne och min syster också oftare när jag jobbar dag. Då slutar vi ju samtidigt :) 

Jobbet idag gick riktigt bra, tyvärr gick inte tiden lika snabbt som igår. Men det finns mycket och göra vilket är tur, det värsta jag vet är när man inte har något och göra, då går ju inte tiden alls. Bara två dagar kvar innan jag får träffa Johannes igen. Han kommer och hämtar mig på torsdag efter jag har slutat! Längtar :) Jag trivs på mitt jobb och i Eskilstuna för den delen med men saknar alla där hemma. Det är det som är jobbigt med att vara borta. 

Det blir sängen tidigare idag än igår känner jag. Är hur trött som helst.. Och imorgon vill jag ta vara på dagen innan jag börjar jobba, vilket jag inte gjorde idag.. Haha! 
Nu ska jag dricka lite mer cola och äta lite ostbågar, mums! Sen blir det sängen, god natt! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild gumman! <3

2010-07-01 @ 00:25:42
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0