Tungt.

Jag har något på hjärtat som är väldigt tungt att bära. Det är både fysisk och psykisk utmattning, något som jag har levt med i snart två år utan att veta om riktigt vad det är. Idag fick jag svar på vad det var och jag kan inte förklara riktigt hur jag känner, jag är glad över att de äntligen vet vad det är för fel på mig men jag är samtidigt ledsen, för det finns ingen medicin som man bara kan ta och sen så är man frisk. Utan det här måste man vänta ut tills det går över av sig själv.

Usch.. Jag vet inte vad jag mer ska skriva. Finns så mycket att skriva men jag har ingen lust alls. Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. 
Funderar på att gå ut och gå en långpromenad med hunden. Rensa tankarna lite och samtidigt få lite sol på min bleka kropp!




Kommentarer
Postat av: Alice

Gumman! Du vet att jag finns här och kommer alltid att finnas för dig. Behöver du bara en kram eller vad som helst kommer jag, det vet du. BVFE<3

2010-06-17 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0