11 mars 2010

Det är så många tankar som snurrar runt i mitt huvud. Om någon skulle fråga mig vad det är jag tänker på som gör mig förvirrad och ledsen så skulle jag inte kunna förklara det. Jag vet att det är en sak som tar större plats i mitt huvud än det andra, men den där saken gör att så många andra saker dyker upp som egentligen inte skulle störa mig annars men som gör det just på grund av den största saken.
Hängde ni med?
Det är sådär jag känner mig, helt förvirrad, vad är upp och vad är ner, vad är rätt och vad är fel? Blä! 
Vill bara vakna upp en dag och känna att allt är helt okej. Att inte känna mig förvirrad, att inte vara nere, att inte vara irriterad.. Jag vill, jag vill! 
Mitt dåliga humör brukar gå ut över de som står mig närmast, vilket är supertråkigt. Jag försöker varenda dag att tygla mina känslor, vilket jag inte alltid klarar av och då sårar jag någon som inte har något med mina problem att göra. 


Jag har insett en sak.. Jag behöver hjälp. Jag är inte mig själv längre och det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0