15 mars 2010

Jag har varit vaken sen halv sju imorse.. Mitt hjärta pratade väldigt mycket med mig imorse, mest om sina planer för bilen, haha! Då blev jag pigg och gick upp strax efter sju. Inget mig emot, det är sånt fint väder idag och jag är lite nervös inför ett möte som jag har idag.. Skriver mer om det senare :) 

Gårdagen spenderades med min vän Alice :) Vi satt i hennes kök i nästan två timmar och bara snackade en massa skit, jätte trevligt var det! Senare på kvällen så gick jag och mötte upp henne och vi kollade på SAW 6 här hemma hos mig :) Vilken jävla sjuk film, jag tycker att alla de filmerna är störda men den här tog priset.
Det var lite läskigt att följa henne en bit på vägen sen när hon skulle hem.. Haha! 


 

Nu ska jag äta lite frukost med Carro :) Sen blir det till att göra sig i ordning och åka och lämna tillbaka filmen sen ner på stan!


Kommentarer
Postat av: Alice

Det var jättetrevligt igår :) <3

2010-03-15 @ 13:14:45
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0