16 mars 2010

Jag vet inte vad det är med mig, jag var uppe vid sju igår morse och idag gick jag upp vid sju också! 
Jag brukar inte vara den som går upp tidigt. Jag ska väl erkänna att jag slumrade till i soffan en stund förut, det var jätteskönt. 
Solen har valt att lysa ännu en dag. Helt underbart väder, synd bara att det blåser lite kallt idag. 
Jag ska snart äta frukost sen ska Carro och jag ge oss ut och uträtta lite ärenden, hämta en till nyckel till lägenheten, posta ett brev och kolla vad det finns för träningspass på Friskis & Svettis. Vi fick hem lite erbjudanden när vi flyttade in i lägenheten och ett av dom var att man fick träna gratis på Friskis i en vecka. Vi tänkte prova på lite program och se om vi ska köpa kort där. Jag skulle verkligen behöva komma igång med någonting. 

Nu kurrar min mage ordentligt! 
Bloggar senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0