17 mars 2010

Fick ett samtal igår från min mamma som stärkte mig och gjorde mig riktigt glad. Är glad att jag har henne, jag behöver inte alltid berätta för henne hur jag mår utan hon hör det på mig och vill jag prata om det finns hon där och lyssnar och vill jag inte det så accepterar hon det.
Igår gjorde jag inte så jätte mycket. Var på stan en sväng med Carro och senare på eftermiddagen hjälpte jag mitt hjärta lite med hans bil, den vill inte starta så vi pysslade lite med det igår. Senare på kvällen så gick vi till ICA och hyrde film, Äntligen Midsommar, jag blev riktigt besviken på den. Ingen film som jag rekommenderar. 

Idag ska jag till arbetsförmedlingen. Måste ju gå dit var tredje vecka, inte så jättejobbigt, då har jag ju något att göra, haha!
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Hjärtat frågade om vi skulle hålla på med bilen idag. VI? Haha! Han har aldrig bett mig hjälpa till. Tror inte jag är så mycket till hjälp men han vill nog bara ha sällskap :) Det är jag bra på! 


Nu ska jag ta mig en snabbdusch sen göra mig i ordning!



Johannes pärla!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men vart har hans Saab tagit vägen då? :) Den röda var förbannat snygg dock (:

2010-03-18 @ 16:33:40
URL: http://karolinat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0