18 mars 2010

Vaknade av att mitt hjärta kom hem och gick in i sovrummet. För en sekund fick jag lite panik eftersom han sa att han skulle komma hem till lunch, så jag trodde att jag hade sovit bort hela förmiddagen men det hade jag inte gjort. Klockan var bara 08.40 så jag kunde pusta ut, haha! 
Det är plusgrader ute idag! Så jävla skönt, då kanske den här snön kan ta och försvinna snart. Idag har jag ingenting planerat och det är riktigt skönt. Just nu känner jag inte för att göra någonting heller. Kanske sätta på en film och bara slappa i soffan, eller ska man städa idag så man slipper det imorgon? Hm.. Äsch, det där löser sig.

Jag ska nog börja med att äta lite frukost och se vad som händer sen. 
Hoppas alla får en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0