21 mars 2010

Ännu en helg är över. 

I fredags åkte jag hem till Alice på god mat, mycket prat och skratt! En biltur i runt staden blev det också och även om stan är ganska tråkig nu när det är kallt och grått så hade vi det riktigt roligt när vi körde omkring :) 
I lördags så var det verkligen vår ute. 10+ grader och riktigt varmt, så jackan lämnade jag hemma på dagen. Jag och pojkvännen drog hem till hans pappa och fixade lite med hans bil. Senare på eftermiddagen så kom Matte och Alice hem till oss på tacos och prat :) Vi förfestade här innan vi drog vidare. 
Det var inte så kul på festen som vi gick till plus att jag hade en sån jobbig huvudvärk.. Jag och Johannes var hemma strax innan klockan tolv vilket var skönt. Vi la oss i soffan en stund innan vi gick och la oss. 
Imorse åkte Johannes till Matte, de skulle mecka bil. Vid klockan två kom Alice till mig och det blev ännu mer prat, jag bara älskar våra pratstunder! Hon drog iväg en snabbis med sin pappa på eftermiddagen och kom tillbaka lagom till Bingolotto! Haha! Ja, ni läste rätt, vi spelade bingolotto ;) Jag, Johannes och Alice :) Ganska socialt och trevligt må jag säga! 

Nu ska jag nog lägga mig bredvid mitt hjärta i soffan och bara mysa. 
Imorgon ska jag ta tag i disken som har blivit ett helt berg över helgen.. Har inte orkat och nu får jag skylla mig själv att det har blivit så mycket. Men det tar jag imorgon! 
Imorgon ska även jag och Carro till friskis och träna! Det ser jag också fram emot, ska bli skönt har jag på känn. Efter det blir det nog att sola i si sådär 20 min, skööönt!






I will always love you <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack för en otroligt rolig helg. Du är en underbar person det ska du veta Sandra! Och som sagt våra pratstunder är galet roliga. :D Tycker om dig massor gumman! <3

2010-03-21 @ 22:39:41
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0