Mamma

Hon för sig så fint när hon rör sig,
hon är så fin, hon berör mig
Hon är så fin, hur är det möjligt att Gud skapat något så fint

Mamma

Du bar runt mig i nio månader
Du gav mig liv
Jag kollar på ett gammalt kort på dig och du var så fin
och i mina ögon är du det än idag men skiten som varit har satt sina spår
Släpp dig fri och veckla ut dina vingar mamma,
för du är änglalik, hos mig finns ingen annan som jag ser upp till,
så som jag ser upp till dig

Och när ingen ville lyssna, var du den enda som hörde mig
Så jag stöttar dig och jag ser din kämparglöd,
för jag vet vad du går igenom varje natt
Du är mitt största stöd och jag har aldrig skämts
över dom problem som du bär som gör dig matt
Finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt
Så elegant du för dig med sån självdistans och för en ständig kamp

Jag är mer än tacksam för allt du någonsin gjort,
jag flyttade sedan till en annan ort
I mina ögon är du alltid fin mamma
Jag ser upp till dig, vilken kraft du har,
ensam kvinna som krigar genom natt och dag

Varje andetag är för dina barn,
som du lever för och vi har det bra,
tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag

Om du trillar går du upp igen omedelbart,
det har varit mycket kaos omkring dig ändå ser du klart
Klart du drömt om ett bättre liv,
men du vet att du en dag, med ditt varma hjärta,
kommer att komma till Guds paradis
Det förtjänar du efter all skit som du stått ut med,
men det är slut med det nu

Kära mor bara njut,
för jag kommer alltid finnas här och förstå
Hos mig kommer du alltid kunna fälla en tår

<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det värmer! Älskar Dig! <3

2010-03-03 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0