13 maj 2010

Åh vad skönt med en ledig natt såhär mitt i veckan! 
Igår kväll så var jag med Johannes och Matte, vi satt och drack lite här hemma för att sen dra ner till öltältet på stan. Det började såklart regna när vi skulle gå, inte så jättekul.. Och öltältet var väl heller ingen höjdare. Slutade med att Johannes och Matte var inne på öltältet och jag och Karin gick mest runt. Det blev en tidig kväll. 
Imorse njöt jag av min sovmorgon, jag älskar att kunna ligga och dra sig på morgonen! 

Idag har jag inte gjort så jättemycket. Åkte hem till Alice med Karin i början på kvällen. Vi åt mat, pratade och lyssnade på musik :) Alice skulle iväg och fira en kompis som fyllt år, jag fick följa med men jag ska ju upp imorgon. Då måste jag ju vara pigg! ;)

Imorgon är det ju fredag, har ingen aning om vad som händer då. Det visar sig alltid :)
Nu ska jag mysa med mitt hjärta i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0