14 maj 2010

Den här dagen har varit väldigt lugn. Hade praktik från klockan 10-18, efter det cyklade jag hem och åt lite tillsammans med Johannes. Senare så drog han till Matte och Karin & Alice kom och hämtade upp mig. Fy vad kul vi har brudar i den där bilen! Bröla, släng dig i väggen! ;) 
Kom hem för ungefär 20 minuter sen. Ska göra mig i ordning för sängen snart, ska upp och jobba imorgon med! Jag måste visa att jag verkligen vill det här nu.. Två veckor kvar på praktiken och jag vill verkligen ha en anställning. 

Ringde Johannes nu, han skulle komma hem till mig sa han. Världens gulligaste! Han tänkte gå till öltältet på stan men valde att komma hem till mig istället :) 
Nu ska jag tvätta bort mitt smink, jag vet att jag inte kommer orka göra det senare. 
Och imorgon fyller Johannes lillebror år så då ska vi dit och fira honom. Han kommer bli överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Alice

Sjukt roligt i bilen :D Haha! <3

2010-05-15 @ 04:25:17
URL: http://hellgrenalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0