21 maj 2010

Jag blir galen på den här förkylningen! Eller, jag vet i och för sig inte om det är allergi men jag har ändå tröttnat. Näsan rinner och halsen kliar, hela jag blir som en tickande bomb. 
Gick hem från praktiken idag för att allt snor som jag har täpper på något sätt till huvudet så jag blir helt slut. Förlåt för den äckliga beskrivningen men tro mig den kunde ha varit värre. Så nu sitter jag har och snörvlar, ska försöka ta tag i lägenheten snart, plocka undan lite saker i alla fall. Om jag har tur så kanske jag till och med orkar dra fram damsugaren och ta golven. 

Ikväll är det planer på att grilla nere vid Djulö. Men jag vet inte hur det blir med grillandet. Men ute vill jag vara idag, inte kan man sitta inne när det är så fint väder? Åkte ner till systembolaget en snabbis förut och köpte lite gott till kvällen. Känns som att det kommer bli en bra kväll vad som än händer :) 

Nej, om jag ska vara lite snäll mot min älskling och försöka städa lite, så slipper han göra det när han kommer hem. 
Ibland kan jag vara en riktig ängel ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0