31 maj 2010

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Det har hänt så många roliga saker så jag har bara inte haft tid! :) 
I fredags festade vi lite här hemma, tänkte ladda upp lite bilder men batteriet i min kamera har tagit slut och jag hittar såklart inte laddaren.. Men så fort jag hittar den så kommer bilderna! 
I lördags satt jag bara här hemma med killarna, drack lite, lyssnade på musik och pratade. Det blev en tidig kväll, riktigt skönt, jag var jätte trött. 
Igår cyklade vi ner till Djulö och la oss på en filt, åt glass i solen och bara hade det trevligt. Senare på eftermiddagen så gick vi på bio, Sex and the city 2 blev det. Riktigt bra film, men det tror jag inte killarna tyckte ;)
Efter filmen gick vi till stadsparken och beställde mat som vi tog med oss hem, jag har haft en riktigt bra helg! 

Idag skulle jag behöva gå ner på stan. Ska försöka få med mig Carro ner, vill ju inte gå helt själv, haha! 
Sen vid klockan två så kommer underbara Alice till mig en stund :) Känns som att den här dagen också kommer bli riktigt bra. 
Livet leker trots att jag har världens tandvärk som gör att jag knappt inte vill äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0