7 maj 2010

Jag slog läsarrekord igår! Fortsätt så ;)

Kom nyss hem från Matte, de var gårdsfest där :) Det var riktigt trevligt men jag började frysa som fan så tänkte att det var lika bra att gå hem. Jag blir ju så jävla lätt sjuk.. Och imorgon så ska jag upp tidigt för jag, Alice och hennes mamma ska åka till Stockholm. Då vill jag vara lite pigg i alla fall inte inte sjuk!

Så nu sitter jag här själv. Lyssnar på musik och funderar på att lägga mig i soffan och kolla på tv. 
Det har inte hänt så jättemycket idag. Praktik som vanligt, går faktiskt bättre och bättre för mig :) Fick fixa till skyltfönstret helt själv idag. Chefen vart riktigt nöjd! 

Nej, nu ska jag se till att bli trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0