Sommar och jobb?

För ett tag sen fick jag sommarjobb på Volvo i Eskilstuna. Det är jag överlycklig över! Men känns som att jag kommer att missa så mycket roliga saker som händer i sommar. Jag jobbar de veckor som mitt hjärta är ledig.. Okej, vi kommer ses på helgerna men att åka bort någonstans är ju bara att glömma. Men jag och Johannes får väl försöka åka någonstans i höst istället :) 
Nu är det inte så att jag inte vill jobba, för det vill jag verkligen. Lernia ringde mig för ett tag sen och pratade om att jag kanske till och med kunde få börja nästa vecka! Sweet, då blir det lite mer pengar nästa månad. 

Idag har jag varit på stan, träffade Alice, Karin, Tobbe, Linus och Tommy. De har tydligen varit uppe och druckit hela natten, haha! Vad knäppa alla blir när det är så nära till studenten, men va fan, jag blev ju det med förra året! XD 
Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Kanske ska dra hem till Karin för hjärtat åkte och skulle mecka bil med Matte. Det kan ju ta ett tag.. 

Hoppas på fint väder imorgon, då ska jag ta mig en långpromenad med hunden och sen lägga mig och sola. Jag gör upp en massa planer nu OM det blir sol. Annars får jag väl helt enkelt sitta inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0