Bloggen kommer finnas kvar!

Vad kul att så många vill fortsätta läsa om mina dagar! :) Efter mycket funderingar så har jag beslutat att ha kvar den här bloggen. Men jag har dock fixat en helt ny där jag vill vara helt anonym då det finns personer i min omgivning som jag inte vill ska läsa min blogg. 
Vill ni ha adressen till den så mejla mig gärna: [email protected]

Idag har varit en riktig slappar dag. Jag och Johannes satt och spelade tv-spel ett bra tag tills vi bestämde oss för att ta en liten promenad. Fast så kort blev den inte, vi var ute i lite över en timme och gick med hunden. 
När vi kom hem lagade vi mat och tände en massa ljus, riktig mysstämning! Och nu sitter vi här i soffan, Johannes spelar tv-spel och jag sitter och glor vid datorn. 
Imorgon ska jag jobba minsann! På Johannes mammas jobb behövde de lite folk eftersom några är borta. Jag är spänd med så förväntansfull! Hon jobbar med elever som har speciella behov. Aldrig gjort något liknande förut så vi får se hur det går :) 
Sen hoppas jag att Lernia ringer mig imorgon.. De håller på att fixa ett jobb åt mig och imorgon skulle de meddela om jag får börja eller inte. Det handlar bara om ett jobb på tre veckor men det är alltid någonting. 
Skulle vilja veta vilka som läser min blogg! :) Kommentera gärna och berätta vem du är!

Nu blir det att mysa en stund till i soffan. Jag är jätte trött idag. 



Kommentarer
Postat av: Jenny

jag läser din blogg min kära släkting :) tihih å ja vill gärna läsa din nya blogg också^^å vi måste seriöst ses snart puss på dig

2010-11-07 @ 22:51:49
Postat av: Marre

Din gamle skogstorpklasskompis läser denna självklart!! MÅste ses snart <3

2010-11-08 @ 13:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0