25 oktober 2010

Då var det måndag igen. 5 dagar kvar på jobbet, ynka 5 dagar.. Det är trist samtidigt som det ska bli så skönt att få komma hem igen och verkligen stanna hemma. 
Det är första jobbet som jag har trivts så bra på, jag tycker om det jag gör på jobbet och människorna jag jobbar med är helt fantastiska. Hoppas att jag kommer ha lika kul på mitt nästa jobb.

Det är riktigt kallt ute idag, halt och jävligt.. Var nyss till affären och införskaffade lite saker så jag kan laga lunch senare till mig och mitt hjärta. Åker inte till Eskilstuna fören klockan 13 idag då jag hade lite ärenden att göra här i stan på förmiddagen. 
Annars händer det inte alltför mycket idag. Börjar jobba klockan 16 sen händer det inget mer. Jag hoppas verkligen att den här veckan går fort. Längtar redan hem fast jag inte ens har åkt bort än.. Då är det illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0