4 oktober 2010

Kom hem från vårdcentralen för drygt en halvtimme sen. 150 kr fattigare så vet jag nu att det är ett virus jag har. Vilket betyder att jag inte får någon medicin utan den här förkylningen måste dö ut själv, men läkaren försökte trösta mig lite med att säga att jag nog skulle må bättre redan på onsdag.. Tack då doktorn!

Just nu sitter jag i soffan med en stor kopp te, datorn står stadigt i knät och på tv är det något halvintressant program. En och annan godisbit slinker ner mellan klunkarna.
Idag ska jag passa på att vila så mycket som möjligt, imorgon måste jag vara i Eskilstuna till klockan tolv för att hämta upp mormor och morfar på busstationen och sen bär det av för att jobba. 

Trodde jag skulle få sova ut imorse då jag inte har sovit så bra under natten. Men halv åtta började de riva grannes balkong under oss och jag valde att gå upp, blev jobbigt att ligga och lyssna på oljudet. Men när jag väl hade satt mig till rätta i soffan så slutade de jobba.. Sen var det helt knäpptyst fram till klockan halv elva då de bestämde sig för att riva våran balkong. Det betyder ju att jag hade kunnat sova i några timmar till! Skit..
Igår beställde jag och Carro löshår! Jag kan knappt vänta tills det sitter i! Har alltid velat haft löshår men inte haft ekonomin till att göra det då jag har gått i skolan.. Men nu äntligen! Det lär komma bilder när det är gjort!



En väldigt gammal bild fick det bli idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas verkligen du köpte clips! Annars sliter det så jävligt på håret :/

2010-10-04 @ 19:25:42
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0